Inside A Metalhead

Så Jävla Metal!!!

AVATAR^^!!!!!

Kategori: The Music

Jag gillar väldigt mycket ett band vid namn Avatar.
Fastnade för dem när jag såg dom spela innan Hardcore Superstar
i Karlstad och jag vart riktigt frälst.
Inte många som håller med mig att dom är så pass bra vilket är lite
tråkigt men va ska man göra.
 
Iaf så råkade jag nyligen hitta denna trevliga information.....666
 
MMMMM som ljuv härlig musik för öronen fast för ögonen.
Jag måste kolla upp om det finns mer information om detta
och hittade då DETTA
 
Snacka om jag är en glad människa nu^^
 
Ni som inte hört Avatar kommer här få en lista på derast senaste
 platta dom släppte vid namn Black Waltz
 
Personliga favoriter på plattan är:
Torn Apart
Black Waltz
Blod
Let It Burn
Paint Me Red
Use Your Tongue
 
 
Och så måste jag lägga in musik videon på
låten Torn Apart. Så himla grym.
 
Men gillar ni inte dett så......I DONT CARE.
I LOVE THIS^^
 
Rock Hard/STAY METAL

Kommentarer

  • syster säger:

    Avatar är grymma!
    Ser verkligen fram emot deras album!

    Svar: Goooood^^
    Zomero

    2014-03-13 | 10:37:51
    Bloggadress: http://dioxa.blogg.se

Kommentera inlägget här: