Inside A Metalhead

Så Jävla Metal!!!

Hej och hå....

Kategori: The Music

Här kommer lite nyheter jag tänkte dela med mig som jag diggar.
Som vanligt är infon hämtad från världens bästa sida Metalcentral.
 
 
Väldigt nyfiken på den.
 
HELLYEAH!!!!!
 
Nu en lista som jag plockat ut lite skojjigt på.
Har haft funderingar på att göra denna lista ett tag nu.
Och äntligen är den färdig.
Jag har plockat fram lite cover låtar.
Pop låtar som blivit Metal kan man säga.
Finns några bra varianter och jag kommer dela med mig
10 st låtar som är bra gjorda.
 
 
Många vill verkligen göra om Abba låtar och vissa blir bra och vissa mindre bra.
Därför finns det 3 st abba covers med på listan.
 
Nä dags att slå på lite kaffe^^
 
Rock Hard/STAY METAL

Kommentarer

  • syster säger:

    Hehe ja många vill ju göra om låtar i olika genre, vissa blir bra mycket bättre,andra sämre :P

    Svar: jo visst vettu^^
    Zomero

    2014-04-01 | 10:20:45
    Bloggadress: http://dioxa.blogg.se

Kommentera inlägget här: