Inside A Metalhead

Så Jävla Metal!!!

Nyheter.!!?!!

Kategori: The Music

Nu lite nyheter som jag kollar upp.
All fakta kommer ifrån Metalcentral så håll er updaterade där^^
 
Först ska jag börja med att Bandet Avatar äntligen släppt första videon
med låten Hail The Apocalypse.
 
YEEEEEEES.
Glad som satan.

Kolla in sidan HÄR
 
Sen så har vi den härliga mannen Engström
som på sin bloggsida via Metalcentral
lagt upp en video med Metallica.
Kolla in den sidan och videon HÄR
 
Och till sist det som gör mig lite orolig.
Arch Enemy byter sångare.
Först vart jag lite besviken.
Sen tänkte jag,
Hey hon kanske är bra.
Jag lysnade på hennes förra band på spotify och va inte så imponerad.
Men vad säger ni. Bra eller dåligt?
 
Rock Hard/STAY METAL

Kommentarer

  • syster säger:

    När jag först läste om nyheten blev jag jävligt besviken, Gossow är ju fan grym!
    Nu när jag lyssnat på några låtar med the agonist så, visst hon låter ju inte fy skam, men tror hon har väldigt stora skor att fylla efter Gossow.

    Svar: U read my mind
    Zomero

    2014-03-19 | 09:39:04
    Bloggadress: http://dioxa.blogg.se
  • jari säger:

    Underbart skön låt igen av Avatar :)
    Videon va lite kul den oxå!

    Svar: Håller med.
    Zomero

    2014-03-19 | 21:51:45
  • Metal Goddesses säger:

    Alissa White-Gluz äger! Bara kolla in The Agonist "Thank You For The Pain" musikvideon på YouTube så ser du att hon ställer skåpet både med growl och rensång för att inte tala om den briljanta musiken. Synd att gudinnan Angela Gossow ska kliva ner från tronen men är det någon som kan ta över så är det Alissa White-Gluz . Du kan läsa om henne och Angela Gossow och många andra begåvade kvinnliga musiker på min blogg. Gillar din blogg btw! http://metalgoddesses.blogg.se/

    Svar: Tackar för responsen Goddesses. Efter ett tag av lyssnande av The Agonist så känner jag att hon låter riktigt bra och kan nog göra succe hos Arch Enemy. Därefter så dök nya låten WAR ETERNAL upp och jag kan säga med ett leende att hon kommer göra bra ifrån sig med A E. Som sagt så är det lite ledsamt att Gossow lämnat tronen men vi får hoppas hon hittar upp igen någonstans. Tack åter igen och din blogg va riktigt nice.
    Zomero

    2014-03-21 | 19:07:27
    Bloggadress: http://metalgoddesses.blogg.se/
  • Metal Goddesses säger:

    Cool att du gillar bloggen! Du kan följa den genom att gilla Metal Goddesses FB sida om du vill https://www.facebook.com/metalgoddesses.blogg.se

    2014-04-03 | 16:39:47
    Bloggadress: http://metalgoddesses.blogg.se

Kommentera inlägget här: