Inside A Metalhead

Så Jävla Metal!!!

Nääää!!!!!!!??

Kategori: The Music

Nä fy u har jag varit så himla lat och
inte orkat skriva nått på denna blogg.
Men nu jeklar måsta jag ändra på det.
 
Vi kan börja med en ny lista jag plockat ihop åt er.
Ni som väl kollar denna blogg och eventuelt lyssnar på listorna jag gör,
kan ni vara vänliga att svara på denna fråga?
 
Ska jag lägga upp en lista med 20 låtar
eller ska jag lägga upp en lista på
10 låtar samt skriva lite vad det är för typ av band samt
lite vad jag personligen tycker om låten?
 
Men fram tills dess får ni en lista på 20 låtar.
 
 
Mer läsvärt borde inte ta så lång tid tills det kommer upp.
Samt fler plattor från min Metalbroder kommer att dyka upp inom kort!
 
Rock Hard/STAY METAL

Kommentarer

  • syster säger:

    Jävligt go lista!

    Varför inte blanda lite med några listor på 10 låtar och fakta och sen lista med fler låtar?! :D

    Svar: Jo det funkar juh det med^^
    Zomero

    2014-03-10 | 09:41:17
    Bloggadress: http://dioxa.blogg.se

Kommentera inlägget här: