Inside A Metalhead

Så Jävla Metal!!!

Sommaren Är Över...!

Kategori:

Hösten är redan framme och knackar på dörren
och jag han inte med att öppna förns den redan va inne.
Snabbt gick det och det känns i både näsa och hals.
 
Men med lite uppiggande musik så överlever man.
Eftersom det har varit varmt och fint väder denna vecka
så avrundar jag denna sommar och min utmaning med min egna sommarlista
för att få lite sommar känsla tillbaka.
 
Men jag tänker dela ut utmaningen nästa år igen då detta va riktigt kul och trevligt att göra.
Hoppas fler är med och delar med sig av sin lista då.
 
Mycket omplaseringar och byten av låtar så att listan skulle bli så bra som möjligt.
Det finns för många bra låtar att nämna men får ta det nästa år.
Jag har dock inget att nämna för denna lista då den talar för sig själv^^
 
Här är då min sommar lista!!!
 
 
Snart är det Halloween^^
 
Rock Hard/STAY METAL

Kommentarer


Kommentera inlägget här: